Шкільні методичні об’єднання — це давня форма колективної роботи, спрямована на вдосконалення науково - теоретичної й методичної підготовки педагогічного колективу. ШМО працюють за планом, який розробляється на навчальний рік на основі аналізу підсумків діагностичного вивчення професійної компетентності педагогічних працівників.
Діяльність шкільних методичних об’єднань спрямована на вирішення таких завдань:
забезпечення засвоєння й використання найраціональніших методів і прийомів навчання та виховання учнів;
постійне підвищення рівня загально - дидактичної й методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально-виховного процесу;
обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
виявлення, пропаганда та здійснення нових підходів до організації навчання й виховання;
створення умов для самоосвіти учителів та здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.
За освітніми галузями в закладі створені шкільні методичні об’єднання:
№ з/п |
ШМО |
Керівник |
1 |
ШМО класних керівників |
Ноженко В.А. |
2 |
ШМО вчителів природничо – математичного циклу |
Зубов С.С. |
3 |
ШМО вчителів гуманітарного циклу |
Юдіна М.В. |
4 |
ШМО вчителів початкових класів |
Федоренко В.М. |
5 |
ШМО вчителів громадянської освіти |
Єдикіна Л.В. |
6 |
ШМО вчителів фізичної культури і основ здоров’я та вчителів мистецтв і технологій |
Садурська Л.В. |
Творчі групи:
- проектні технології в навчально - виховному процесі (Єдикіна Л.В.., Костиря Т.М., Бендюк О.П.);
- технологія колективних творчих справ (Федоренко В.М., Волошенко Л.І..);
- пошук нових технологій навчання та діагностики якості освіти ( Юдіна М.В., Ноженко В.А.
Склад та методичні теми шкільних методичних об’єднань Піщанського ліцею
№ |
ШМО |
Керівник |
Склад |
Тема, над якою працює ШМО |
1 |
ШМО класних керівників |
Ноженко В.А. |
Усі класні керівники |
Забезпечення умов для створення ефективного виховного простору шляхом підвищення професійної компетентності класних керівників |
2 |
ШМО вчителів природничо-математичного циклу |
Зубов С.С. |
Москаль І.В. Вакушина Р.В. Ільченко В.В. Булатіна Т.В.
|
Розвиток творчого мислення учнів шляхом застосування комп’ютерних технологій на уроках природничого циклу та в позакласній діяльності |
3 |
ШМО вчителів предметів гуманітарного циклу |
Юдіна М.В.
|
Бендюк О.П. Юдіна М.В. НоженкоВ.А. Прощай С.В. Сліпко Ю.В. Лятичевська С.В. |
Використання міжпредметних зв’язків для подальшого підвищення ефективності роботи вчителя |
4 |
ШМО вчителів початкових класів |
Федоренко В.М.
|
ФедоренкоВ.М Волошенко Л.І. Садурська Л.В. Золотухіна Н.М. Савчук Є.В. |
Модернізація та ефективне використання інноваційного освітнього простору в умовах взаємодії та координації зусиль суб’єктів педагогічного співавторства. |
5 |
ШМО вчителів громадянської освіти |
Єдикіна Л.В.
|
Риндін В.М. Костиря Т.М. Єдикіна Л.В. |
Створення ефективного навчально-виховного простору та реалізація в дію інтерактивних технологій спрямованих на розвиток творчих можливостей учнів. |
6 |
ШМО вчителів фізичної культури і здоров’я, мистецтва і технологій |
Садурська Л.В.
|
Зінченко В.П. Сегеда В.О. Виноградова Л.В. Риндін В.М. |
Пропаганда здорового способу життя і спорту. Розвиток творчих можливостей учнів шляхом особистісно-зорієнтованого підходу з використанням нестандартних методів і прийомів. |