ДИСТАНЦІЙНА ВИХОВНА РОБОТА ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
1. Заходи з 13.03.2020 по 03.04.2020 (витяг з плану роботи)
2. План роботи класних керівників на період карантину
3. Заходи з 06.04.2020 по 24.04.2020 (витяг з плану роботи)
2021/2022 навчальний рік
ДИСТАНЦІЙНА ВИХОВНА РОБОТА
1. Заходи з 23.10 по 29.10. 2021 року
2021/2022 навчальний рік
Нормативно-правова база з виховної роботи
Вектор діяльності школи з виховної роботи: «Сворення оптимальних умов для оновлення змісту, форм, методів виховної роботи в умовах впровадження стандартів НУШ"
Завдання:
● використовувати виховні технологій, які максимально сприяють оновленню змісту виховної роботи;
● надання класним керівникам кваліфікаційної допомоги як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результативності їх педагогічної праці;
● продовжувати співробітництво, що виражається в гуманному, довірливому стилі відносин вчителів, батьків і дітей, у їхньому взаєморозумінні і взаємодії щодо всіх колективних справ;
- сприяти створенню виховного простору, що впливає на розвиток особистості, відповідно до вимог НУШ;
● спрямувати роботу на формування випускника як кінцевого результату виховної діяльності (загальна спрямованість і соціальна активність, моральна культура і духовна зрілість, готовність до праці, до вибору професії, продовження освіти, до сімейного життя).
Вектор діяльності ШМО класних керівників : «Інноваційні технології - важлива умова в роботі класного керівника при впровадженні положень НУШ»
Завдання:
1. Впроваджувати педагогічні форми, методи, технології, які відповідають стратегічній меті розвитку суспільства, забезпечують засвоєння моральних та духовних цінностей, гармонію учнів із соціальним середовищем;
2.Відстежити ефективність застосованих педагогічних засобів задля розвитку учнів через рейтинг роботи класних керівників з учнівськими групами
Пріоритетні напрямки виховної роботи:
- системний підхід до керування виховним процесом школи, постійне оновлення його змісту, якісна реалізація стратегії національно- патріотичного виховання, Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України;
- досягнення ефективності роботи школи щодо координації діагностикопрофілактичної роботи школи, сім`ї, громадськості, правоохоронних органів щодо попередження правопорушень, бездоглядності та інших негативних проявів;
- забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій і традицій школи, виховування національної свідомості і самосвідомості;
Очікувані результати:
Учень |
||||
Громадянин |
Патріот |
Гуманіст |
Сім’янин |
Професіонал |
громадянська - свідомість - відповідальність - гідність - активність - обов’язок |
- розбудова української держави - захист Батьківщини - пошана до історичної пам’яті - дотримання Конституції України - дбайливе ставлення до національних багатств: мови, природи, традицій |
- толерантність - щирість - взаємоповага - принциповість - справедливість - сумлінність - почуття прекрасного |
- порядність - відповідальність - працьовитість - міцне здоров’я - любов до дитини - повага до жінки |
- соціальний вибір -професійний вибір -працьовитість
|
Витяг з річного плану роботи закладу 2021/2022 н.р. (Графік проведення позакласних та позашкільних форм виховної діяльностіна 2021/2022 навчальний рік)
АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА 2020/2021 навчальний рік (презентація)
АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
АНАЛІЗ РОБОТИ ШМО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ЗА 2020/2021 навчальний рік