Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS | Четвер, 14.11.2024, 10:29 |
Піщанський ліцей Красноградської міської ради | |
Ви увійшли як Гість Група "Гості"Вітаю Вас Гість |
|
Психологічна служба
Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу: - Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів. - Психологічний супровід учнів 1-х,5-х та10-х класів в процессі їх адаптації до навчання. - Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенню. - Корекція прояву дезадаптивних явищ серед учнів, що навчаються у системі профільного навчання. - Виявлення учнів із затримкою психічного розвитку та психологіч-на допомога цим учням. - Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості клас-ного та педагогічного колективів. - Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію. - Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.
Психологічна служба закладу · Сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів в школі; Проводить психодіагностику та корекційно розвивальну роботу серед школярів, батьків, педагогів; Допомагає в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення освітньо-виховного процесу. • Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання,па м’ять, уява, мислення, увага). • Вивчення та формування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвиток обдарованості дитини, підвищення самооцінки. • Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів. • Допомога у професійному самовизначеності старшокласників. • Профілактика та корекція поведінкових порушень в учнів.
Важливим є досягнення співпраці школи та сім’ї Слід відмітити, що успішність вирішення важливих проблем навчально-виховного процесу, пов’язаних із недисциплінованістю, важковиховуваністю, неуспішністю, невстиганням, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль чотирьох сторін: вчитель; учень; психолог; батьки. Практика показує, що відсутність взаємодії, узгодженості думки однієї із сторін утруднює розв’язання проблеми або ж з часом загострює її. Важливим є досягнення співпраці із батьками: інформування змісту проблеми; переконання їх щодо важливості вирішення; вивчення основ сімейного виховання; визначення обізнаності батьками особистісних якостей дитини. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |